Vrácení zboží do 14 dnů

Vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu

1. Stáhněte si a vyplňte tento dokument na počítači.
2. Vyplněný dokument nám, prosím, zašlete na e-mailovou adresu info@evpartner.cz s předmětem „Vrácení + číslo objednávky“
3. Počkejte na evidenci Vaší žádosti a na další instrukce, které Vám zašleme na e-mailovou adresu do několika minut.

Nejčastější otázky a odpovědi, které by Vás mohly zajímat

1. Můžu vrátit jakýkoli produkt z Vašeho eshopu?


Ano. Podmínkou je, aby byl produkt neotevřený/ nepoužitý, a to z hygienických důvodů.

2. Na jakou adresu mám poslat zboží, které chci vrátit?

Na žádnou. Nepoužité zboží, které nám chcete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu neposíláte poštou ani kurýrem. Přepravu zajistíme my, a to přes službu reklamační asistent společnosti Packeta.

3. Jak to tedy funguje, co mám udělat?

Princip je velmi jednoduchý. Zboží zabalte nejlépe tak, jak Vám bylo doručeno. Následně počkejte na evidenci Vaší žádosti o vrácení zboží. Jakmile bude Vaše žádost zaevidována a přijata do našeho systému, zašleme Vám e-mail. V tomto e-mailu budete mít speciální štítek s čárovým kódem. Pokud je to ve Vašich možnostech, tento štítek si vytištěte a nalepte ho na balík. Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, opíšte si na papír ze štítku podací číslo zásilky (začíná písmenem Z). Balík následně odevzdejte na kterékoli pobočce společnosti Packeta a nadiktuje jeho podací číslo. Pokud jste štítek nalepili na balík, podací číslo diktovat nemusíte. Poboček společnosti Packeta je na Slovensku více než 130 a jejich kompletní seznam najdete na tomto odkazu.

4. Budu za tuto službu na pobočce něco platit?

Ne. Na pobočce společnosti Packeta nebudete nic platit.

5. Jaký je poplatek za vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu?

Poplatek za vrácení zboží prostřednictvím služby reklamační asistent přes společnost Packeta je ve výši 2 € s DPH. Tato suma bude proporcionálně odečtena z dobropisované částky, která Vám bude vrácena na číslo účtu, které jste uvedli ve formuláři. V případě, že bude na výrobku objevená výrobní porucha, poplatek Vám účtován nebude. Více informací najdete v našich aktuálních všeobecných obchodních podmínkách, kterých nedílnou součástí jsou i reklamační podmínky.

6. Kdy mi vrátíte za zboží peníze?

Peníze Vám budou vráceny do 3 pracovních dnů od přijetí Vámi zaslánoho zboží. Peníze budou poukázány na číslo účtu, které jste uvedli ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.

7. Vrátíte mi i poštovné, které jsem zaplatil/a za první doručení objednávky?

Ano. Pokud odstupujete od smlouvy a vracíte veškeré zakoupené zboží, poštovné náklady ve výši nejlevnějšího dopravce Vám samozřejmě vrátíme.

8. Budete mě nějakým způsobem informovat o průběhu?

Ano. Jakmile nám dorazí Vaše zboží, zašleme Vám potvrzující e-mail. Následně Vám odešleme další e-mail o potvrzení vrácení peněz formou dobropisu.

Více informací Vám rádi poskytneme prostřednictvím našich kontaktů. V případě jakýchkoli dotazů nás proto neváhejte kdykoliv kontaktovat. Nezapomeňte, jsme tu pro Vás.


Váš tým EVPARTNER

Datum aktualizace: 1.1.2024